In Tempore Sueborum alcanzó hoy los 25.000 visitantes con la presencia de alumnos de Ames

Manuel Baltar destacó que Ourense seguirá elevando el listón con nuevas iniciativas culturales 

OURENSE, 15 de marzo de 2018.- La exposición  internacional In Tempore Sueborum, organizada y patrocinada por la Deputación de Ourense, alcanzó hoy los 25.000 visitantes. Esta cifra se consiguió con el grupo de alumnos del colego público de Ventín, en Ames. Su director, Alfredo Rodríguez Rodríguez, y los estudiantes  recibieron esta mañana en el Centro Cultural Marcos Valcárcel la visita del presidente Manuel Baltar quien les agradeció su presencia didáctica en la muestra al tiempo que les entregó un ejemplar del catálogo para que conste en la biblioteca del centro.

Rodríguez mostró la satisfacción de todo el grupo de escolares: “Nos interesa moito o tema da historia, da xeografía, ubicar aos nosos rapaces, sobre todo que non perdan a identidade. Non dubidamos nada en relación con esta exposición en Ourense, xa tivemos que adiala nun momento por temporal e hoxe case nos pilla tamén, pero viñemos. É una liña de traballo do colexio. Cada ano, os alumnos que rematan sexto de Primaria, teñen que ter visitado algo das catro provincias galegas. Iste ano tocáballe vir ver esta exposición”. El hecho de estar entre ellos el visitante 25.000 le supone “unha sorpresa grata, supoño que para todos eles, os alumnos. É una novidade e gardaremos esa entrada 25.000 na nosa biblioteca do centro”.

Baltar y Rodríguez intercambiaron unas palabras antes del breve acto. FOTOS: Alberte Paz.

Baltar señaló que el sistema instalado de control de visitantes “dalle moita credibilidade”, añadiendo que la exposición sobre el tiempo de los suevos “segue sendo moi atrativa e seguimos animando a todos aqueles que inda non se achegaron, a que veñan porque teñen unha oportunidade única”. Cuando la muestra remate el día 6 de mayo, está seguro el presidente de la Deputación que “botaremos de menos esta exposición porque forma parte xa da esencia cultural de Ourense e o éxito de crítica e de público significa que desperta un interese inusitado non só en Galicia senón fora de Galicia e creo que foi una gran aposta cultural e hai que seguir por este camiño”.

In Tempore Sueborum sitúa a Ourense en el circuito de ciudades de grandes exposiciones, aspecto que conoce bien el presidente de la Deputación cuando se refiere al “posicionamento de Ourense, de facer cousas con entidade, con categoría, nunca feitas antes, somos capaces e organizativamente o demostramos en cada evento que poñemos en marcha, e agora imos a polos 30.000 visitantes”.

Hace hincapié Manuel Baltar en que In Tempore Sueborum dejará el listón cultural bien alto, no solo en Ourense sino en Galicia: “Acaba de clausurarse a exposición do pergamiño Vindel en Vigo pero, con todos os respectos a esa exposición, aquí estamos a falar dun tempo e dun territorio, do nacemento de Europa, dunha cuestión na que hai 1.600 anos tiñamos un protagonismo que agora nos estamos encargando de lembrar. O listón queda alto pero aos de Ourense góstannos os listóns altos. Esto ten que animarmos para seguir nesta liña porque vese que a xente acolle con moito interese e gratitude eventos como este”, delaró.

Esta muestra internacional sobre el tempo de los suevos recibió la visita tamén de autoridades académicas, económicas, sociales, políticas y diplomáticas tanto de España como de outros países –Marrocos, Polonia, Portugal, China, Francia, Reino Unido, Alemaña– lo que lleva a Manuel Baltar a destacar que “non só na exposición senón no ciclo de conferencias paralelo que se está desenvolvendo. Non ten parangón con ningún outro que se fixera por estas latitudes. En definitiva, hai que seguir nesta liña. Que a xente veña, que repita porque hai tesouros que nunca máis imos ver tan perto de nós. A Deputación é a súa casa, é a casa de todos e nesa liña imos seguir”.

In Tempore Sueborum recibió por tanto una cantidad de visitantes que equivale a un cuarto de la población de la ciudad de Ourense. El ritmo de crecimiento es importante como muestran los datos, pues en menos de tres semanas subió de los 18.000 a los 25.000 visitantes, cifra esta última que, unas pocas horas después de este breve acto de la mañana, ya fue sobrepasada con creces, debido a los ciudadanos que acuden, bien por su cuenta como en grupos, durante el horario de apertura de las tres salas en las que se ubica esta exposición, un gran proyecto científico-cultural que consta, además, de un ciclo de conferencias, catálogo, volumen de estudios y un documental, aparte de ser la primera de Galicia en tener banda sonora propia, sitio web y redes sociales.

Compartir enShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

VOLVER