El conselleiro de Cultura destacó que In Tempore Sueborum “nos fai estar máis orgullosos do que fomos”

Román Rodríguez felicitó a la Deputación de Ourense en su visita a la muestra sobre el tiempo de los suevos

Manuel Baltar recordó que la exposición supera los 28.500 visitantes e invita a los ciudadanos a verla hasta el 6 de mayo

OURENSE, 27 de marzo de 2018.-El conselleiro de Educación, Cultura e Ordenación Universitaria, Román Rodríguez González, visitó hoy en Ourense la exposición internacional In Tempore Sueborum, organizada por la Deputación de Ourense y patrocinada por esta con apoyo de la Xunta. Rodríguez González, que vino acompañado por la directora xeral de Patrimonio Cultural, María del Carmen Martínez Insua, fue recibido en el Centro Cultural Marcos Valcárcel por el presidente de la Deputación, Manuel Baltar y por el asesor de Política Cultural de la misma y coordinador general de la exposición, Aurelio Gómez Villar. Rodríguez González conoció la muestra con la visita guiada que le hizo nuestro responsable de comunicación y de las visitas guiadas, Jesús Manuel García.

El conselleiro, acompañado por el presidente de la Deputación y por la directora xeral de Patrimonio, escuchando al guía. FOTOS: Alberte Paz.

“Xa na inauguración levei una grata impresión porque é una exposición que pon en valor algo tan importante como o noso pasado, a nosa historia. Quero felicitar á Deputación de Ourense por esta iniciativa que nos fai estar máis orgullosos do que fomos, pero un orgullo sano para, sabendo o que fomos, saber o que queremos ser”. El conselleiro manifestó que tenemos que ser conscientes de nuestro pasado histórico, cultural y patrimonial “pero non para mirar para atrás constantemente. Mirar para atrás cos pés na terra, e seguir cara adiante”.

El éxito de público que está registrando la exposición hace que el conselleiro afirme “que a historia interesa e sobre todo nestes temas ou mundos onde parece que todo está deshumanizado, que estamos sempre con cuestión tecnolóxicas, pois o valor da historia vese que é un dos grandes pilares que temos como sociedade e o feito de que esta exposición así o trate, é una boa noticia para Ourense e, por suposto, para o conxunto de Galicia”.

Román Rodríguez ey Manuel Baltar observan broches de cinturón liriformes de la Gallaecia.

Román Rodríguez subrayó que entre todas las piezas que vio esta mañana en la muestra se sorprendió con el anillo de Alarico II: “Quizás sexa a peza, desde un punto de vista estético, a que máis me sorprendeu a min, o cal non quere decir que sexa a mellor ou a peor. Pero notábase una técnica de altísimo valor e demostra que despois do Imperio Romano tamén houbo vida no conxunto de Europa e tamén en Galicia e como as influenzas doutros países de centro Europa chegaron aquí. Galicia sempre foi terra de intercambio, somos un país, una terra pola que pasaron moitos pobos e todos nos enriqueceron; somos herdeiros dun rico pasado e temos que ter orgullo e confianza para o futuro”.

Los visitantes siguieron con interés el recorrido por los siglos V y VI de nuestra era.

Manuel Baltar agradeció el apoyo y visita del conselleiro en esta apuesta, “pola identidade, de pertenza a Ourense, a Galicia de hai 1.600 anos, no primeiro reino medieval de Occidente e animar á xente a que veña a ver a exposición”, una constante, dijo, “na aposta de futuro e moi orgullosos de superar os 28.500 visitantes, que se converte sen dúbida no acontecemento cultural máis importante da provincia. Ese era o obxectivo, achegar a nosa historia aos cidadáns”.

Compartir enShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

VOLVER